Pap en mam hier! - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Lisanne Maas - WaarBenJij.nu Pap en mam hier! - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Lisanne Maas - WaarBenJij.nu

Pap en mam hier!

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

03 Juni 2014 | Nederland, Sint Maarten

De vierde week in Sint Maarten vloog weer voorbij. Het weer werd gelukkig iets beter en stage was weer super. Het enige wat tegen viel waren de vieze kakkerlakken in huis, vooral in de wc. Ik wilde naar de wc gaan, maar toen vlogen en kropen er in eens 5 kakkerlakken door de wc. Ja dan staat me maar een ding te doen.... gillen als een malle!! Gelukkig werd het gehoord door mijn lieftallige huisgenoot (zoon van de eigenaar) die ze stuk voor stuk doodsloeg en ze even later had opgeveegd zodat ik rustig naar de wc kon. Held van de dag!!!

Vrijdag was het dan zover, papa en mama kwamen hierheen. Eerst gingen ik en Kevin naar Sunset om het vliegtuig aan zien te komen. Vervolgens liepen we naar het vliegveld om ons pap en mam op te wachten, die dachten dat ik op stage was. Nadat we hun hadden opgehaald zijn we naar hun hotel gegaan en lekker gaan terrassen, helaas moest ik daarna weer werken voor 4 uurtjes. Daarna zijn we lekker uit gaan eten. De dagen er na hebben we nog veel op het strand gelegen, zijn we gaan jetskieën, naar Pinel gegaan om te gaan snorkelen, gewinkeld, iedere dag uit eten geweest, en eindelijk een Nederlandse friettent gevonden. Na vierenhalve week eindelijk weer een frikandel gegeten!! #hoogtepunt :P. Ook hebben we nog boodschappen gedaan in een Nederlandse supermarkt, waar ik eindelijk soep, brood en hagelslag vond.
Ondertussen moest er natuurlijk ook gewoon stage gelopen worden. Een paar groepjes uit mijn klas deden mee aan de Science Fair, die werd georganiseerd voor alle klassen van de katholieken scholen aanwezig op het eiland. De kinderen uit mijn klas werden 4e en 5e van de 29 groepjes die er waren, super goed dus, helemaal trots!

De week vloog voorbij en het was al snel weer vrijdag, de dag dat mijn ouders al weer naar huis gingen. Nadat ze ons ophaalden zijn we met zijn vieren naar het vliegveld gegaan en hebben ik en Kevin ze uitgezwaaid. Daarna zijn we nog even Phillipsburg ingegaan om te winkelen. Zaterdag zijn we lekker naar het strand gegaan en heb ik eindelijk mijn eerste echte kleurtje opgedaan. Zondag was de luierdag, want daar was ik wel naartoe. Na lang in bed te hebben gelegen en niets te hebben gedaan, toch nog maar even naar het strand gegaan en een frisse duik genomen in de zee.

Nog maar minder dan 5 weekjes hier op dit eiland. Volgende week op kamp met mijn lieve klasje. Deze week het kamp voorbereiden en genieten van het mooie weer.

Ik ben alweer over de helft. De tijd vliegt als je het leuk hebt!

  • 03 Juni 2014 - 09:54

    Wilma:

    Hoi hoi hier is het gewone leventje ook weer begonnen. We zijn weer af van de jetlag en aan het werk.
    We hebben gezien hoe je het daar doet met Kevin en we kunnen alleen maar zeggen SUPER ! Geniet nog van de laatste weekjes want ze zijn zo weer voorbij. Xxjes van ons

  • 04 Juni 2014 - 07:30

    Noor Van Gulik:

    Wat leuk dat Ronald en Wilma er waren. Wij hebben afgelopen zaterdag hun verhalen gehoord. Echt leuk dat je daar stage loopt. Veel succes nog!

  • 08 Juni 2014 - 11:50

    Gerdie:

    Fijn dat je genoten heb,t dat jullie pap en mam er waren. Voor hun was het ook een geruststelling dat ze jou daar gezien hebben hoe dat jij daar je maanden door brengt. Geniet nog van je laatste weken.

  • 13 Juni 2014 - 15:48

    Henk En Liesbeth Looijmans:

    Hoi Lisanne,
    We hebben de ervaringen van jullie en samen met jullie pap en mam gehoord. Wij hoorden toen ook pas dat jij ook een reisblog bijhield. Hadden we dat eerder geweten dan hadden we eerder een reactie bij je achtergelaten.
    Sorry, maar vanaf nu volgen wij je reisverslagen ook.
    Beter laat dan nooit ! en mits je dat goed vindt natuurlijk.
    Ik hoop dat we binnenkort een hele leuke tijd samen met jou en Kevin hebben. We tellen af.

    Tot snel! Heel veel groetjes Henk en Liesbeth Looijmans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Ik ben Lisanne Maas, ik ben 20 jaar en woon in Biezenmortel. Ik volg een opleiding op fontys Kind en Educatie waarbij ik stageloop op basisscholen en voor de klas sta. Ik zit nu in mijn derde jaar en ga in de meivakantie voor 10 weken naar Sint Maarten om daar stage te lopen. Ik ga ervaren hoe het onderwijs daar is en hoe er gewerkt wordt met ervaringsgericht onderwijs.

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 4452

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 06 Juli 2014

Sint Maarten

Landen bezocht: