Eerste weekje - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Lisanne Maas - WaarBenJij.nu Eerste weekje - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Lisanne Maas - WaarBenJij.nu

Eerste weekje

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

06 Mei 2014 | Nederland, Sint Maarten

Na een slapeloze nacht en langer dan 10 uur in het vliegtuig hebben gezeten, kwamen we dan eindelijk aan in Sint Maarten. Daar werden we opgewacht door onder andere de stagebegeleider en mijn mentor. We werden bij ons studentenhuisje afgezet waar de huisbaas ons al op stond te wachten. Ik kreeg de sleutel van mijn kamer en kon mijn kamertje in gaan richten, wat nu aardig gelukt is. Het huisje ligt ideaal gelegen, twee minuten op loopafstand van stage en het strand!

Deze week zijn we lekker veel naar het strand gegaan om meteen de zon goed op te zoeken en lekkere cocktailtjes te drinken. We hadden een auto gehuurd, dus nu waren we nog sneller bij het strand en hebben we ook op verschillende stranden kunnen liggen, met natuurlijk verschillende cocktails. Verder zijn we lekker gaan rondtoeren over het eiland en hebben al veel gezien. Natuurlijk met Kevin achter het stuur want we moesten de auto zonder deuken terug geven en met mijn autorijtalent op onbekend terrein is dat geen garantie.
Op vrijdag zijn we naar de loterie farm gegaan waar we de fly zone gingen doen. We wisten niet precies wat we konden verwachten, maar het was echt gaaf. We moesten over verschillen balken, touwen etc. heen. Maar het leukste was natuurlijk het ziplinen, waar we aan een soort kabelbaan naar beneden gleden. Na ongeveer drie kwartier hadden we heel het parkoers gehad en was het tijd om uit te rusten, want het was weer eens goed heet die dag.

Ik heb deze week lekker kunnen inkomen en mijn eerste kleurtje op gedaan. Ook al zit er wat rood tussen, toch fijn. Morgen is het zover en gaat mijn stage beginnen. Dus nu mijn mooie rokken uit de kast en het wekkertje om kwart over 6 en gaan met die banaan!

  • 06 Mei 2014 - 07:27

    Jeannette:

    Hoi Lisanne, fijn dat het goed met je gaat en succes met je 1e stagedag.
    Ik heb gisteren je foto 's gezien van het ziplinen, zag er wel spannend uit en dat strand om jaloers op te worden.
    Nog heel veel plezier , ik zal je verslagen volgen ,
    Gr ook van ome Jan en natuurlijk ook van Mark, Hilde en Bart

  • 06 Mei 2014 - 08:03

    Wilma Maas:

    Nu ik dit tik slaap je nog lekker.
    Ik wens je heel veel succes op je eerste stagedag! Vanavond willen we graag horen hoe het was.
    Veel plezier en papa en ik tellen af om naar St. Maarten te komen. xx

  • 06 Mei 2014 - 08:20

    Wendy:

    Hoi lisanne,
    Wat gaaf zeg! Mooi dat je bent begonnen met echt genieten daar! Heel veel plezier en succes met je stage en ik hou het hier wel bij in je " dagboek" .
    Groetjes Wendy

  • 06 Mei 2014 - 12:59

    Gerdie:

    Fijn dat je het naar je zin hebt, geniet van het lekkere weer.
    de tijd zal voorbij vliegen.
    veel succes met je stage.

    groetjes Gerdie

  • 06 Mei 2014 - 14:28

    Anne Van Diessen:

    Klinkt allemaal erg goed! Ben benieuwd hoe het bevallen is op stage! ;-)
    Xxx Anne

  • 06 Mei 2014 - 20:08

    Anita:

    Gaaf zeg! Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Ik ben Lisanne Maas, ik ben 20 jaar en woon in Biezenmortel. Ik volg een opleiding op fontys Kind en Educatie waarbij ik stageloop op basisscholen en voor de klas sta. Ik zit nu in mijn derde jaar en ga in de meivakantie voor 10 weken naar Sint Maarten om daar stage te lopen. Ik ga ervaren hoe het onderwijs daar is en hoe er gewerkt wordt met ervaringsgericht onderwijs.

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 4448

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 06 Juli 2014

Sint Maarten

Landen bezocht: